Geomancja a portale globalne. Okultystyczne przejścia do innych wymiarów. Jeśli sądzisz, że za Magiją stoją tylko siły Światła lub tylko siły Ciemności, widzisz tylko jedną stronę medalu. Trochę też o dzikiej Magiji - w naszym świecie i w magicznych wymiarach

 




Źródło obrazu:
Internet.



Witam w nowym wpisie z serii o okultystycznych bramach do innych wymiarów. We wpisie pod tytułem „Geomancja i portale globalne. Okultystyczne przejścia do innych wymiarów. Nie, to nie musi być spisek obcych i złych duchów przeciw ludzkości, za to może to być ciekawy fenomen fizyczny” podałem trochę przykładów z innych źródeł występowania magicznych portali międzywymiarowych. Wyraziłem jednakże wątpliwość co do tego, czy te portale są dobre dla naszego środowiska. Teraz zajmiemy się charakterystyką bytów niefizycznych, które rzekomo z tych portali korzystają.
Pierwszy rodzaj to byty pozytywne, tj. przyjazne ludziom, jak duchy opiekuńcze, anioły i niektóre Bóstwa, a nawet niektóre demony (zerknij tutaj). Drugi rodzaj to byty wrogie ludziom. Do nich zaliczają się w większości demony, ale zdarza się według niektórych źródeł, że elementale bywają wrogie wobec ludzi (elemental to duch jakiegoś żywiołu, jeden z duchów Natury). W ich przypadku to jest zrozumiałe, nikt nie lubi, gdy ktoś wchodzi na jego terytorium, ale wrogość demonów jest o wiele bardziej złowroga i bezsensowna. Trzeci rodzaj bytów niefizycznych to istoty neutralne, czasami wykraczające swą potęgą poza moc ludzką (jak np. niektóre demony wyższego rzędu, hipotetycznie). Istoty pozytywne będą reagować pozytywnie na święte formuły związane z danym wyznaniem. Istoty neutralne również, choć mogą to także zignorować. Za to istoty negatywne będą agresywnie reagować na modlitwy i zaklęcia związane ze Światłością. Tak przynajmniej mi się zdaje, nie mam jeszcze doświadczenia w tych sprawach. Lecz wątpię, żeby tylko modlitwy chrześcijańskie pomagały, wiele zależy od bytu, który opanowuje dany dom lub osobę, od intencji człowieka, który się modli i od Woli Boskiego Źródła Wszechrzeczy, zwanego również Absolutem

Czym właściwie są Magija i okultyzm?

Definicję okultyzmu na tym blogu podałem we wpisie „Okultyzm - inne spojrzenie (ciąg dalszy): Trzy filary Okultyzmu: ezoteryka, metafora i mistycyzm”. To nie jest wyłącznie Czarna Sztuka (Czarna Magija), wzywanie istot piekielnych, czy szkodzenie swoim sąsiadom. Jest to przede wszystkim połączenie Praktyki i Wiedzy z mistycyzmem, który nie jest dla osób skłonnych łatwo rezygnować. Okultyzm to inaczej Wiedza Tajemna, w pełni dostępna tylko dla osób, które praktykują i doświadczają Magiji oraz obecności sił, które za nią stoją.

Prawdziwe Źródło Magiji

Katolickim fanatykom, religianckim dogmatykom i mrocznym teologom radzę w tej chwili wyjść z tego wpisu, chyba że któryś z Was uważa, że ma otwarty umysł i jest gotów wreszcie zobaczyć całość opisywanego tu zjawiska Okultyzmu. Zacytuję tu fragment pewnej książki, której autorem jest uczeń Maga o imieniu Abramelin.

❠Wszystkie, jakie poznałem, Sztuki Greków to Zaklinania bądź Fascynacje. Za sprawą tych przeklętych sztuk pętano i wykorzystywano Demony, przez to Źródło Prawdziwej Magii pozostawało przed adeptami zakryte, przyznawali oni bowiem demonom większą moc, niż była w istocie.❞

Ten, kto rzeczywiście jest domyślny, zrozumie, że według autora Źródłem Prawdziwej Magii jest Absolut, zwany Bogiem przez ludzi wyznających religie Abrahamowe, Chaosem przez Magów Chaosu, Źródłem przez ludzi wyznających New Age, a także Boskim Źródłem Wszystkiego przez niektórych okultystów. Myślę, że to prawda, a jeśli mam rację (co jest bardzo możliwe), odbieranie Magiji świętości jest równe temu, co zrobili faryzeusze, mówiąc, że Jezus wypędził z opętanego złego ducha mocą złego ducha. Tak, moi Drodzy, wierzę, że Magija może mieć swoje źródło m.in. w Duchu Świętym, choć nie zawsze tak jest, sądząc po niektórych jej aspektach i efektach działania.

Jasny okultyzm i magiczna etyka

Na razie zajmijmy się stroną Magiji, która jest powszechnie bardziej akceptowalna, oczywiście przez ludzi, którzy widzą w tym temacie dwie strony medalu i przez tych, którzy nie dostrzegają bardziej niebezpiecznych stron Magiji.
Zajmiemy się teraz etyką magiczną. W Wicca jest to Porada Wiccańska, która brzmi: „Czyń wedle swej woli, lecz bez szkody dla nikogo”. U Abramelina jest to zasada, wedle której nie należy szkodzić swoim sąsiadom, ani sprzeciwiać się Woli Bożej. Są inne kodeksy moralne, które w większości przypadków ograniczają się do niekrzywdzenia i do posłuszeństwa Woli Boga lub Bogów. W związku z tym myślę, że owszem, Magija może być Świętą Magiją, choćby ktoś uważał inaczej.

„Nie ma róży bez kolców”, czyli niebezpieczne aspekty Magiji

A co myśleliście? Że to jest wyczarowywanie tęczy i pomaganie poprzez czary? To nie jest takie proste. Nie bez powodu Magowie stosują czary i rytuały ochronne oraz oczyszczające, jak Mniejszy Rytuał Pentagramu (o którym wspomnę później). Żeby to zobrazować, zacytuję tym razem Alana Abyssa.

❠(...) Magiczne działania przyciągają nieprzyjazne duchy i jeśli się odpowiednio nie zabezpieczymy, narobimy niezłego bałaganu. (...)❞

To jest jeden z aspektów Magiji, który lepiej potraktować z największą ostrożnością. Punkt dla Was, Wy, którzy tak się boicie Magiji. Ale należy zwrócić uwagę na to, że jeśli człowiek nie zrobi wybranego przez siebie rytuału ochronnego czy oczyszczającego, jego winą jest, że jakiś nieprzyjazny duch go nawiedza lub nawet opętał. Co innego, gdy to się dzieje mimo środków ochronnych. Myślę, że to tak naprawdę dość rzadko się zdarza, ale jest możliwe.

A teraz Wasz ulubiony temat - okultyzm i portale międzywymiarowe

Znam tylko jeden ryt, który hipotetycznie mógłby umożliwić stworzenie lub otworzenie takiego przejścia: Rytuał Inwokacji Yog-Sothotha i Otwarcia Wrót.

Ten rytuał jest związany z Necronomiconem i jest całkiem nowy, nie znam starszego rytuału, który by to umożliwiał, no chyba, że podróże szamańskie uznajecie za duchowe podróże pomiędzy światami w kontekście związanym z fizyką. Oczywiście to jest możliwe, jednakże bez dowodów antropologicznych na istnienie tego typu praktyk, których celem byłoby otwarcie tunelu czasoprzestrzennego do innego wymiaru nie ma pewności, że Magija była w tym celu również wykorzystywana. Z drugiej strony, nie widziałem wszystkich książek z tej dziedziny, może rzadko, ale zdarzało się coś takiego, być może. Nie wykluczam tego całkowicie, ale na logikę, nie ma też pewności, że takie praktyki istnieją. Ale wpływ filmów fantasy i science fiction oraz nieliczne statystycznie rzecz ujmując, prawdziwe relacje robią swoje. To jest jednak tylko część prawdy o tym, jeśli takie zjawiska rzeczywiście mają miejsce.
Jedna uwaga ode mnie: Plan astralny, a wszechświat modalny to nie do końca to samo. Warto kliknąć w link do wpisu „Sekrety Nieskończoności - część 1: Wieloświat i plany egzystencji”.
I jeszcze jedno. Niemal za każdym razem na efekty magiczne trzeba trochę poczekać, to się nie dzieje w mgnieniu oka, jak w baśniach, czy legendach. Jeśli Was rozczarowałem to bardzo mi przykro, ale, parafrazując Morfeusza z „Matrixa”, powiem: mogę Wam obiecać prawdę i nic ponad to.

Magiczne operacje w celu wzywania (ewokowania)... aniołów

Dokładnie. A teraz odprężcie się i przeczytajcie.

Dodatek C
Przykłady innych metod anielskiej ewokacji

Na pożytek ludzi poznających tajniki okultyzmu podaję tutaj dwa inne systemy anielskiej Ewokacji. Pierwszy z nich wzięty jest z części Drugiej Księgi Maga, Francisa Barreta (1801), która to nosi tytuł Klucz do Ceremonialnej Magii, drugi zaś jest podjęty z (...) opracowania „Klucza Salomona”.

Z
Doskonałości i Klucza... Magii Ceremonialnej,
która stanowi Drugą część księgi Drugiej
Maga lub
Niebiańskiego Mędrca
przez Francisa Barreta, F.R.C.

„Dobre duchy mogą być inwokowane w nas lub przez nas na różne sposoby, ofiarują się nam przybierając różne kształty, nierzadko też w różny sposób, niektóre z nich mogą otwarcie zwrócić się do tych, którzy patrzą, przybierając widzialną postać, inne mogą nawiązać z nami kontakt przez sny, lub przez wyrocznie zdradzając nam to, czego zapragniemy się dowiedzieć. Dlatego też ktokolwiek będzie wzywał jakiegokolwiek dobrego ducha by z nim się rozmówić lub przywołać do widzialnej postaci, musi w szczególności skupić się na dwóch sprawach: pierwszą z nich są skłonności inwokującego, druga zaś dotyczy tych spraw, które niejako zewnętrznie przypisane są do inwokacji, po to, by wzywany duch był posłuszny.
Z tej też przyczyny jest koniecznym, aby inwokujący sumiennie wyzbył się siebie już na wiele dni przed ową tajemnicą, i aby był przez ten czas czysty, winien przestrzegać abstynencji, ważnym jest też aby odseparował się on od obcych i świeckich interesów; powinien on zatem skupić się na poście, tak długo jak długo to będzie dla niego dogodnym, niechaj codziennie, między wschodem a zachodem słońca, ubrany w czyste, białe płótno, wzywa siedmiokrotnie Boga i przez Imiona Jego zrówna się z Aniołami, które będzie wzywał i inwokował, wszystko stosownie do reguł o których uczyliśmy się wcześniej. Tak więc liczba dni postu i przygotowań obejmuje z reguły jeden miesiąc, tj. czas pełnego cyklu księżycowego. W Kabale jednak ogólnie rzecz biorąc przygotowania rozpoczynają się na czterdzieści dni przed operacją.
Dalej, jeśli chodzi o miejsce, musi być ono czyste i wysprzątane, niech jest zamknięte i ciche, wolne od jakichkolwiek hałasów, niedostępne też dla postronnych. Miejsce to musi na początek być egzorcyzmowane i konsekrowane, niechaj będzie tam Stół lub Ołtarz, okryty białym płóciennym obrusem, winien on być ustawiony w kierunku wschodnim; z każdej strony tego miejsca winny palić się dwie konsekrowane świece woskowe, których płomień nie powinien ustać przez wszystkie te dni. Na środku Ołtarza umieścić należy napierśniki lub święcony papier, który opisaliśmy już wcześniej, niechaj okryte będą one pięknym lnianym materiałem, nie można ich otworzyć aż do końca konsekracji. Powinieneś mieć w gotowości cenne perfumy i czysty olejek do namaszczania. Niechaj będą one wyświęcone. Dalej przygotuj kadzielnicę, którą ustaw u wezgłowia Ołtarza, tam rozpalisz święty ogień, podsycany perfumami, co czynił będziesz każdego dnia, w czasie modlitwy.
Twój habit przygotowany będzie z białego płótna, które nie powinno być zbyt luźne, powinien on sięgać stóp; powinieneś nosić pas - trochę ponad lędźwiami. Powinieneś mieć też kieszeń ukrytą, przygotowaną z białego płótna, gdzie spocznie na pozłacanym napierśniku wypisane imię Tetragrammaton; wszystkie z tych rzeczy winne być konsekrowane i uświęcone wedle znanych zasad. Pamiętaj jednak o tym, iż nie możesz przekroczyć progu tego przybytku dopóki nie będziesz wykąpany i odziany w czyste nowe szaty, dopiero wtedy będziesz mógł to zrobić, bacz jednak na to byś był boso, a kiedy już wejdziesz, pokrop [się] wodą święconą, później zapal kadzidło na Ołtarzu i klęcząc módl się jak byłeś już pouczony.
A kiedy czas będzie dobiegł końca, ostatniego dnia powinieneś bardziej pościć, podobnie jak będzie to miało miejsce w dniu operacji, o wschodzie słońca wejdź do świętego miejsca odpraw ceremonie, o których już wcześniej mówiliśmy, po pierwsze więc, pokrop się wodą święconą, rozpal kadzidło, głownię krzyża namaść olejkiem, namaść nim też swoje oczy, módl się w czasie wszystkich konsekracji. Później odwiń napierśnik leżący na Ołtarzu i módl się w pozycji klęczącej.

Inwokacja dobrych duchów

W Imię Błogosławionej Trójcy Świętej zaklinam Cię, wielki i potężny Aniele (podaj imię anioła), abyś z mocy Boskiej Woli, Tego, Który jest nazywany Tetragrammaton, etc., Boga Świętego, Ojca, przybył i obrał postać wyrażającą twą niebiańską naturę, co niech się stanie w tym miejscu, tak abym mógł Cię zobaczyć. I odpowiedz na moje pytania dotąd aż nie przekroczę granic dobroci i litości Bożej, aż nie zażądam rzeczy nieprawych, ukaż jednak to, o czym wiedza będzie dla mnie dobra, co niech się stanie na chwałę Jego Boskiego Majestatu, który żyje i króluje przez wszystkie wieki wieków. Amen.

O Panie, bądź Wola Twoja, jako w niebie, tak i na ziemi - oczyść serca nasze i nie oddalaj od nas Twego Świętego Ducha. O Panie, przez Imię Twoje wzywamy Anioła Twego i dopuszczamy, aby nami pokierował. Aby wszystkie rzeczy istniały na chwałę Twoją, w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego, któryś jest potęgą, boskim majestatem i królestwem bez końca. Amen.

A kiedy przeprowadzisz Inwokację pojawi się Anioł, którego pragnąłeś wezwać, będziesz mógł z nim rozmawiać, i w twojej gestii będzie leżało odprawienie go.
Słów kilka o napierśniku, który używany jest do inwokowania dobrych duchów, powinien on być przygotowany według poniższych zasad: albo z odpowiedniego metalu, albo z nowego wosku zmieszanego z odpowiednimi przyprawami i barwnikami; może być też przygotowany z czystego białego papieru, na który nanieść należy odpowiednie kolory, kształt jego może być kwadratowy, okrągły lub trójkątny, lub inny, wszystko według reguły liczb; w nich też powinny być wypisane Boskie Imiona, zarówno te ogólne, jak i szczegółowe. Na środku napierśnika wyznacz heksagon (1) lub charakter mający sześć rogów, w jego centrum umieść Imię i charakter Gwiazdy, lub Władcy Duchów, któremu to wzywany podlega. Oprócz tego charakteru umieść tam tak wiele figur o pięciu kątach lub też pentakli (2), jak wiele duchów zechcesz wezwać na raz. Jeśli jednak wezwany ma być tylko jeden duch należy przygotować cztery pentagony tam, gdzie umieszczone są imiona ducha lub duchów oraz ich charaktery. Napierśnik ten winien być przygotowany wtedy, kiedy Księżyc rośnie, w tych dniach i godzinach, które przynależą do danego ducha; a jeśli wybierzesz jeszcze szczęśliwą planetę będzie to korzystniejsze dla uzyskania efektu. Kiedy napierśnik będzie przygotowany według powyższych zasad należy go konsekrować według tego, o czym już wcześniej była mowa.
Oto jest ogólny sposób przygotowania Ołtarza i Lamenu, koniecznych do inwokacji duchów; formy pentakli i, pieczęci znajdziesz na dołączonych rycinach. (...)❞

Wspomniane powyżej ryciny znajdują się wyłącznie w Księdze Świętej Magii Maga Abramelina, w dodatku C, który tu cytuję.

❠(...) Niżej przedstawiony zostanie inny rytuał, łatwiejszy do przeprowadzenia a odnoszący się do podobnych efektów: Niech człowiek, który pragnie otrzymać wyrocznię od ducha opanuje swoje żądze, niechaj będzie czysty i uświęcony; dalej, miejsce, które wybierze niechaj będzie czyste i wysprzątane, pokryte wszędzie czystym, białym płótnem, w dniu Pana, w czasie nowego Księżyca, niechaj przekroczy próg tego miejsca, niech je egzorcyzmuje, błogosławi i nakreśli w nim krąg konsekrowanym węglem, na zewnętrznej jego stronie należy wypisać imiona Aniołów, na wewnętrznej Potężne Imiona Boga, w Czterech Stronach Świata (3) i umieści misy z perfumami. A kiedy obmyty i po okresie postu przejdzie on przez próg tego miejsca, niechaj zwrócony ku Wschodowi modli się słowami psalmu: - „Szczęśliwi, którzy chodzą prostymi drogami (4)”, Psalm CXIX. Dalej przygotować winien kadzidło i zrównać się z Aniołami wypowiadając Boskie Imiona, a one pojawią się przed nim i odsłonią przed mu wszystkie wszystko, czego szczerze zapragnie, czynić to winien stale przez sześć dni zawsze będąc umytym i poszcząc. Siódmego dnia postu, umyty wejść powinien do kręgu, okadzić go wonnościami, namaścić olejkiem swe czoło, oczy, dłonie i stopy, dalej uginając kolana niech wypowie psalm wspomniany wyżej, oraz Boskie i Anielskie Imiona. A kiedy wszystko odmówi, wstanie i obejdzie krąg od Wschodu ku Zachodowi, co czynić winien dopóki, dopóty nie będzie miał zawrotów głowy, wtedy niechaj padnie na środek kręgu, gdzie będzie mógł odpocząć i popaść w ekstazę; duch zaś pojawi się i powie mu o wszystkim, co będzie konieczne. Pamiętaj jednak i o tym, iż w kręgu znajdować się winny cztery świece, które winny płonąć w Czterech Stronach Świata, nie powinny być one zapalane przez owe wcześniej wspomniane siedem dni.
Należy też wspomnieć o poście: należy wstrzymywać się od wszelkich rzeczy łechcących zmysły, oraz tych, jakie za nimi podążają, należy pić jedynie czystą wodę, nie należy też spożywać pokarmu ani wina aż do zachodu słońca.
Niechaj wonności i święty olej do namaszczania będą przygotowane tak jak ma to miejsce w Exodusie lub innych księgach Biblii. Warto zaznaczyć, iż adept tak często, jak wkracza do kręgu powinien mieć na czole złotą obręcz, na której wypisane być winno imię Tetragrammaton, co należy przygotować według zasad, o których już wcześniej wspominaliśmy”.

W „Kluczu Króla Salomona” (Księga II - Rozdział XXI) znajdujemy inne wskazania odnośnie inwokowania duchów, są one jak następuje:
„Przygotuj małą Księgę zawierającą Modlitwy niezbędne dla wszystkich Operacji, Imiona Aniołów spisane w formie litanii, ich Pieczęci i Charaktery, które kiedy już wszystko przygotujesz powinieneś konsekrować, w imię Boga i czystych Duchów, według poniższej zasady:
Powinieneś ustawić w przeznaczonym do tego miejscu mały stół okryty białym obrusem, na którym powinieneś umieścić Księgę, otwartą na stronie zawierającą Wielki Pentakl, który powinien być wyrysowany na pierwszej stronicy rzeczonej Księgi. Rozpal lampę, która powinna być zawieszona nad środkiem stołu, stół zaś powinieneś otoczyć białą kurtyną (5). Przebierz się w odpowiednie szaty i trzymając otwartą Księgę powtórz pokornie klęcząc następującą modlitwę:

Modlitwa

ADONAI, ELOHIM, EL, EHEIEH, ASHER EHEIEH, Książę Książąt, Istnienie wszelkich Istnień, miej litość nade mną i zwróć swe oczy na sługę swego (podaj swoje imię), który wzywa Cię w poświęceniu i cześć Ci oddaje przez Twoje święte i wspaniałe Imię, Tetragrammaton, i nakaż swym Aniołom i Duchom, aby przybyły tu z miejsc, w których przebywają. O Anioły i Duchy Gwiazd, O Anioły i Elementale, O duchy, które jesteście przed obliczem Pana, ja sługa Najwyższego zaklinam was, przez Boga Jedynego, przez Istnienie wszelkich Istnień zaklinam abyście przybyli i byli obecni podczas tej Operacji, ja słuyga Boga, w pokorze zanoszę swoje błagania. Amen.

Po tym powinieneś rozpalić kadzidło z zapachem odpowiednim dla Planety i Dnia, wtedy odłóż Księgę tam gdzie winna ona spocząć, i bacz pilnie aby Ogień w Lampie płonął przez cały czas Operacji, bacz również na to, by zasłony były zasunięte. Powtarzaj tę ceremonię przez siedem dni, zaczynając w sobotę. Każdego dnia okadzaj też księgę stosując do tego wonności przypisane Planecie rządzącej dniem i godziną, bacz na to, by Lampa płonęła i we dnie i w nocy. a kiedy wszystkiego dokonasz zamknij Księgę w małej Szkatule pod stołem, winna być ona przygotowana specjalnie do tego celu, w innym razie nie powinna być w ogóle używana. Zawsze, kiedy zapragniesz jej użyć odziej się w stosowne szaty, zapal lampę i powtórz wspomnianą wyżej modlitwę: ADONAI, ELOHIM, etc.
W czasie konsekracji Księgi jest koniecznym wezwanie wszystkich Aniołów, których Imiona są w niej zapisane w formie Litanii, co czynić powinieneś z oddaniem i nawet jeśli Anioły i Duchy nie pojawią się podczas konsekracji Księgi, nie dziw się, wiedz bowiem, iż ich natura jest czysta, konsekwencją tego jest to, iż trudno jest im zaznajomić się z człowiekiem, który jest niestały i nieczysty, jednak Ceremonie i Charaktery dokładnie wykonane, z oddaniem i w wytrwałości, wymusza ich przybycie, tak, że koniec końców w czasie twej pierwszej inwokacji będziesz w stanie ujrzeć ich i z nimi rozmawiać. Radzę ci jednak abyś nie podejmował się niczego co jest nieczyste, albowiem niemożliwe będzie ich przywołanie, służą oni jedynie tym, których cele są czyste, co więcej, później, nawet jeśli zamiar Twój będzie czysty i chwalebny, możesz mieć trudności z ich przywołaniem”.❞

Kto ma odpowiednie przedmioty i nastawienie do odprawienia wspomnianych wyżej Ceremonii, może zaczynać, ale w Magiji Ceremonialnej ważne są liczne korespondencje i symbole z nimi związane, tak więc przed praktyką doradzam zapoznać się z astrologią, funkcjami elementali, aniołów i opisem Boskich działań w Biblii i nie tylko, aby zrozumieć, z jakimi mocami chcecie się porozumieć i z czym w Naturze i w człowieku owe moce są powiązane.
Jednakże doradzam ostrożność, gdyż Magija przyciąga nie tylko tych, których chcecie wezwać, lecz także wszystkie istoty astralne, które są ciekawe, kto w taki sposób wpływa na ich świat. Albowiem odprawiając rytuały magiczne wkraczacie na terytorium duchów, spośród których nie wszystkie one są przyjazne ludziom. Nie zawsze dlatego, że są siłami Ciemności, po prostu nikt nie lubi intruzów na swoim terenie. To jeden z powodów, dla których adept nie powinien opuszczać Kręgu, który stworzył w swojej świętej przestrzeni. Krąg chroni jego ciało i duszę przed niechcianym owładnięciem, czy też inną formą ataku ze strony sił Ciemności i innych istot zwykle wrogich człowiekowi. Czasami nawet bywa, iż demony wspomniane w Goecji są bardziej przyjazne, choć zwodnicze, niż demony opisane przez naszych przodków zamieszkujących ongiś ziemie polskie.
Jednakże mimo to Magija może być święta i służyć dobru, tylko fanatyk tego nie widzi.

Linki do dalszych artykułów z opisami przypadków międzywymiarowej teleportacji i otwarcia globalnych okultystycznych portali do innych światów

Teraz podam artykuły z innych źródeł zarówno na temat portali do innych wymiarów, jak i artefaktów, które miały do tego służyć.
Linki:

Mimo braku jednoznacznych dowodów antropologicznych na istnienie praktyk mających rozszerzać szczeliny w kontinuum i otwierać w ten sposób portale do innych wymiarów w Wieloświecie, czy na plan astralny, nie wykluczam, że te relacje są zgodne z prawdą. Po prostu nadal czekam na potwierdzenie, jednoznaczne potwierdzenie, że takowe praktyki magiczne istniały. Na razie uznaję to za nieprzewidziany efekt uboczny tychże praktyk, skoro choć część tych relacji pokrywa się z faktami. Powyższa część tekstu w tym wpisie jednakże dobitnie świadczy o tym, że istnieje Święta Magija, jako system praktyk i jako bardziej święta forma Magiji. Czarna Magija to zupełnie co innego i niedoświadczony adept nie powinien się za to brać.
Co do treści zalinkowanych artykułów... myślę, że zmiennokształtne istoty, które są złe w każdym tego słowa znaczeniu nie tylko modlitwy chrześcijańskiej się boją, lecz wszelkich praktyk uznawanych za święte w istniejących religiach świata.
Tylko satanizm teistyczny w pewnych formach wydaje mi się niezbyt właściwy z powodu Istoty, do której sataniści się odwołują, lecz to tylko moje zdanie. Sami się przekonajcie, nie sugerujcie się tym, co ja piszę.
Najprostszym okultystycznym sposobem ochrony przed wrogimi duchami jest oczywiście Mniejszy Rytuał Pentagramu, o którym napiszę później. Z moich doświadczeń wynika jednak, że warto go połączyć z modlitwą, o ile modlitwa jest szczera. Złego można poznać po skutkach jego dzialania, tzn. po tym, jak wpływa na ludzi wokół. To jest moim zdaniem najlepszy sposób weryfikacji zamiarów danego bytu.

Kilka filmów na temat Okultyzmu i portali otwieranych dzięki Magiji

Wstawię teraz kilka filmów na temat portali międzywymiarowych i ich związku z okultyzmem, które uznam, dzięki logice i tej wiedzy, którą mam, za bardziej zgodne z prawdą.









I to by było na tyle. Wszelkie „wiadomości” i „świadectwa” na ten temat, które ukazują jedynie negatywne i jedynie pozytywne aspekty Okultyzmu, czyli Wiedzy Tajemnej są, moim zdaniem, półprawdami wynikającymi ze strachu przed Nieznanym i ze schematycznego podejścia tak osób, które to przeżyły, jak i kapłanów (najczęściej księży katolickich), którzy wypowiadają się negatywnie na temat Okultyzmu i Magiji, a także z potrzeby zachowania przy sobie wiernych. Jeśli chcecie, piętnujcie Okultyzm i związane z nim praktyki, ale najpierw poznajcie ich kulturowe, mistyczne i ezoteryczne korzenie, a nie kierując się negatywnymi doświadczeniami dyletantów, ludzi chorych umysłowo i osób, którym się przydarzyło coś złego ze strony wrogich duchów nie z ich winy, lecz dlatego, że Magija również i te istoty przyciąga do tego, kto ją praktykuje, demonizujecie ten rodzaj wiedzy ludzkiej. A ci z Was, którzy myślą, że Magija jest bezpieczna i niewinna, niech się lepiej przyjrzą owym negatywnym doświadczeniom i ostrzeżeniom niektórych Wiedźm i Magów, lecz jeśli nadal chcecie praktykować wedle okultystycznych zasad w wybranych przez siebie systemach praktyk magicznych, niech te ostrzeżenia Was nie zniechęcają. Jednak proszę Was, zachowajcie wszelkie środki ostrożności. Albowiem: „Jeśli patrzysz w Otchłań, Otchłań patrzy na Ciebie”.

Przydatne linki

Teraz podam kilka linków ze swojego bloga, które pomogą zrozumieć mój stosunek do okultyzmu i Magiji, przynajmniej częściowo, a także ukaże to, co dawniej wiedziałem na ten temat:

Tunele czasoprzestrzenne w fizyce

Teraz dwa filmy naukowe na temat portali.




Co prawda wpis jest o Okultyzmie, ale odrobina nauki jeszcze nikomu nie zaszkodziła.

Dzika Magija związana z różnymi światami

W naszym świecie obecnie jest mało energii, która jest powiązana z magicznymi praktykami, bowiem nikt tego nie wykrył. Ale w magicznych wymiarach, jeśli istnieją, jest jej o wiele więcej. Chrześcijanie mogą uważać inaczej, lecz moim zdaniem ta energia jest temu światu potrzebna. Tylko, że nie mam pewności, czy teraz jej potrzebujemy. W końcu wiele bram do innych światów pozostaje zapieczętowanych😊. Zresztą, jakby tunele czasoprzestrzenne miały zostać odkryte teraz, już byśmy o tym wiedzieli, chyba że pewne badania są ukrywane.




Niebezpieczeństwa związane z Magiją

Podam teraz kilkanaście zagrożeń związanych z Okultyzmem - tych realnych i tych przypuszczalnych:
  • obłęd
  • megalomania (forma pychy)
  • poczucie wyższości nad innymi
  • opętanie
  • porwanie do magicznego wymiaru i zagubienie się w nim
  • zwabienie wrogich duchów do świętej przestrzeni
  • wypracowanie zbyt dużego relatywizmu moralnego
  • zarozumialstwo
  • efekt potwierdzenia (u niedoświadczonych okultystów)
  • fanatyzm (u niedoświadczonych okultystów)
  • wmieszanie się w sekty (u niezaznajomionych z tematem)
  • popadnięcie w fantazje, co powoduje obłęd (u niedoświadczonych okultystów)
  • załamanie nerwowe, co się wiąże z obłędem (u osób słabych psychicznie lub chorych psychicznie; siłę charakteru nabywa się z wiekiem, jeśli to możliwe)
  • samospełniające się proroctwo (u niedoświadczonych okultystów)
  • podejście antynaukowe (u niedoświadczonych okultystów)
  • podejście pseudonaukowe (u niedoświadczonych okultystów)
  • nadmierny elitaryzm (u niektórych purystów, patrz: BERESZIT: Czyli skąd się wzięła magia? | Ipsissimi).

Niektóre z tych zagrożeń mają charakter duchowy, inne zaś są czysto psychologiczne. Warto rozróżniać to, co się dzieje w głowie z tym, co wykracza poza to, co się dzieje w głowie praktyka. Jednakże sumienna praktyka połączona z cierpliwością, pokorą i czystością ducha prawdopodobnie gwarantuje sukces i uniknięcie wspomnianych wyżej pułapek duchowych i psychicznych.


Podsumowanie

Teraz wreszcie widzicie pełen obraz Magiji, a nie tylko jedną stronę medalu. Jednakże nie mam wpływu na to, co uznacie za słuszne, a co odrzucicie.
Wymienione tutaj zagrożenia mogą być realne, niektóre nawet takie są. Proszę Was, nie lekceważcie tego, ale też nie nastawiajcie innych do Magiji wrogo w niezdrowy sposób, jedynie ostrzegajcie, że coś takiego może się wydarzyć. Mam nadzieję, że dzięki temu praktykujący Magiję zachowają środki ostrożności.
Pozdrawiam Wszystkich moich Czytelników😊. Wiem, że wpis był długi, ale temat wymagał dokładności w opisie.






Źródła wykorzystane:
Alan Abyss - Księga magii i zaklęć, Wydawnictwo Kirke

Abraham Żyd - Księga Świętej Magii Maga Abramelina



YouTube.


Przypisy:
(1) Jest to prawdopodobnie błąd, chodzi bowiem o heksagram (Wikipedia).
(2) Jest to prawdopodobnie błąd, chodzić bowiem może o pentagram (Wikipedia).
(3) Chodzi tutaj o kierunki N, E, S, W.
(4) Cytat podaję za - Księga Psalmów: w przekładzie z języków oryginalnych w opracowaniu Kazimierza Romaniuka, Gaudium, Lublin 2001
(5) Tak, aby stworzyć coś na kształt małego tabernakulum.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Analiza zebranych przypadków pojawienia się UFO na grupie "Tajemnice Ziemi i Kosmosu UFO astronomia duchowość ezoteryka magia okultyzm" oraz artykułów na ten temat oraz teorii i hipotez innych badaczy. Co się za tym kryje?

Demonologia - część 2: Imiona i pieczęcie demonów Goecji, definicja pieczęci (sigili) duchów oraz wyjaśnienie, jak stworzyć pieczęć ducha. Na podstawie "Lemegetonu". Krytyka niektórych fragmentów i objaśnienie, czym są demony dodatkiem

Próba opisania Mikrokosmosu i Makrokosmosu – część 3: Plan astralny. Opis według Papusa i moje komentarze